Waardering over Bouvy, N.D., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 1 juni 2016

8.2
  • Overgewicht
  • Chirurgie (Heelkunde)

Na jarenlang moe en depressief te zijn geweest en daardoor een enorm overgewicht, kwam ik bij dr. Bouvy voor een maagverkleining. Zij heeft de vooronderzoeken gedaan en daarbij zijn allerlei tekorten ontdekt. Die zijn, naar mijn overtuiging, mede de oorzaak van mijn overgewicht. Helaas heeft mijn huisarts nooit bloed geprikt, alleen recepten voor antidepressiva uitgeschreven. Dr. Bouvy handelde doortastend en schreef mij vitamine D en vitamine B12 injecties voor i.v.m. een fors tekort. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk voelde ik me zoveel beter. Vanwege de lange wachttijd heb ik uiteindelijk ergens anders de GBP laten zetten maar ze deed wel weer de jaarcontroles en ook daar ben ik heel tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouvy, N.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.