Waardering over Burgmans, J.P.J., Overige kliniek Liesbreukcentrum Nederland - Zeist op 18 maart 2019

9.9
  • Liesbreuk

Op 5 maart 2019 ben ik geholpen aan een liesbreuk d.m.v. een kijkoperatie. Het telefonisch contact was al meteen heel duidelijk en de behandeling vond al na drie weken plaats. Ik was nog nooit (70) opgenomen geweest in een ziekenhuis, dus is er dan sprake van enige spanning. Maar door de goede, duidelijke afspraken en uitleg, weet je al snel waar je aan toe bent. De te volgen route in het diaconessenhuis is heel eenvoudig en duidelijk aangegeven, dus dat was ook geen probleem. Op het afgesproken tijdstip geroepen voor een gesprek met chirurg Dr. Burgmans. Komt prettig over en weet de gang van zaken rond de operatie nog eens duidelijk te verwoorden. Daarna naar de verpleegafdeling waar twee alleraardigste verpleegkundigen je duidelijk vertellen wat hier gedaan gaat worden. Intussen wordt je met van alles door hen terzijde gestaan.Alles heel vertrouwd, ondanks de voor mij vreemde omgeving. Ook in de ruimte van voorbereiding allemaal heel lieve, betrokken verpleegkundigen. Tijdens de operatie merk je helemaal niets en je bent terug in de uitslaapkamer voor je het weet. Daarna weer naar de verpleegafdeling waar je met alle zorg wordt omringt door heel betrokken en lieve verpleegkundigen. Daar de verdoving bij mij heel lang bleef hangen, is aan het eind van de dag besloten, mij nog een nacht te laten blijven. Dit werd snel geregeld en ook hier weer verpleegkundigen, die je goed in de gaten houden en je zo nodig van alles voorzien. De volgende dag, in naar omstandigheden goede conditie, naar huis gegaan. Lof en dank voor de kennis, kunde en enorme ervaring van chirurg Dr. Burgmans, maar ook en zeker niet in de laatste plaats aan al die verpleegkundigen, die met hun lieve aardige en duidelijke benadering hebben bij gedragen, aan een prettig en resultaat volle behandeling.

Bent u of werkt u voor Burgmans, J.P.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.