Waardering over Buskens, C.J., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam op 31 mei 2017

2.5
  • Crohn en colitis ulcerosa
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Afschuwelijk om deze arts te hebben, ze doet niet wat ze moet doen, maakt fout na fout. vergeet constant haar afspraken na te komen. Alsof de ziekte nog niet zwaar genoeg is geeft deze arts alleen maar meer zorgen omdat ze een erg lakse werkhouding heeft. De vele dingen die mis gaan ontkent ze gewoon. in mijn ogen totaal ongeschikt ! Ze verzint dingen die nooit hebben plaats gevonden om haar fouten te verbergen en de patiënt de schuld te geven. Ze lijkt in het begin aardig maar vanaf het eerste moment dat ze een fout maakt valt dit masker af en leer je een persoonlijkheid kennen waar ik mij doodgeschrokken van ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buskens, C.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.