Waardering over Buskens, C.J., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam op 2 november 2018

5.0
  • Crohn en colitis ulcerosa
  • Chirurgie (Heelkunde)

Lastig te beoordelen arts. Aantal jaar geleden heeft ze een verkeerde operatie voorgesteld, omdat zij niet goed in het dossier had gekeken/ gelezen. Van een chirurg mag je wel verwachten dat zij voorbereid een operatie adviseert (met onomkeerbare gevolgen). Tevens na een grote operatie te snel ontslagen, terwijl ik nog geen voedsel kon binnenhouden, niet kon eten en aan het braken was en veel pijn had. Ik moest weg want men had bedden nodig, vervolgens kon ik verschillende keren terug om op verschillende afdelingen  heropgenomen te worden. Dan krijg je vooral co-assistenten aan je bed. In die periode helemaal niets meer van deze dokter gehoord, terwijl zij hoofdbehandelaar was.  Geen nazorg, geen regie, beperkte verantwoordelijkheidsbesef. Jammer dat deze dokter ook heel chaotisch te werk gaat, niet goed bereikbaar is en als er iets geregeld moet worden niet thuis is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buskens, C.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.