Waardering over Cardon, A.Y.M.V.P., Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen op 5 januari 2011

9.8

Dit is een jonge, gespecialiseerde chirurg, met als aandachtsgebieden gastro-enterologie, proctologie en bariatrische chirurgie. Een geweldig persoon, die geen hoogmoed kent en ervoor gaat. Ze zoekt tot ze de oorzaak vindt. Ze is heel menselijk, vriendelijk, eerlijk en lief, maar ook een arts die niet twijfelt maar onderzoek doet of laat doen. Ze overlegt de keuzes die er zijn en handelt dan direct. Ik heb veel operaties van haar ondergaan en ik ben enorm tevreden. Ze komt elke dag komt op de kamer en zoniet dan bespreekt ze dat met je. Ze komt altijd afspraken na en belt je persoonlijk indien nodig. Ze heeft het vast erg druk, maar ze kent me persoonlijk, ik ben bij haar geen nummer. Ik hoop haar nog vele jaren als mijn arts te mogen hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardon, A.Y.M.V.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.