Waardering over Cense, H.A., Ziekenhuis Rode Kruis Ziekenhuis - Beverwijk op 13 oktober 2015

9.3

Er is 21-09-2015 een gastric bypass bij mij gedaan. Door de duidelijke voorlichting van Dr. Cense en zijn medewerkers in het Geminiziekenhuis heeft mij dat over de streep getrokken. In het voortraject goed geholpen door alle medewerkers, altijd vriendelijk, vooral vrouwelijke anesthesist (Indisch type) kon mij goed op mijn  gemak stellen en alles uitleggen. Ging er daar lachend uit. Tijdens opname heel goed behandeld, niets was te veel. Op OK kwam dr. Cence nog langs of ik eventueel nog vragen over de ingreep had. Operatie bij mij goed geslaagd, totaal geen pijn gehad, wat ik we bijzonder vind. Nazorg tot nu toe heel goed. Ben er erg blij mee!

Bent u of werkt u voor Cense, H.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.