Waardering over Cherepanin, I., Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Roosendaal - Roosendaal op 11 maart 2019

• Maag-, Darm- en Leverziekten

Ik ben zeer tevreden over L Cherepanin. Hij heeft mijn galblaas verwijderd met een kijkoperatie, die goed is gelukt. Ik wist niet door welke chirurg ik geopereerd zou worden, vlak voor de operatie nam de de chirurg alles nog duidelijk door met mij en zijn collega's,was erg fijn en ik ging met een goed gevoel de narcose in en kwam er ook weer goed uit. Het herstel ging ook goed,ik nam op tijd mijn rust en na 3 weken ben ik op controle geweest bij L Cherepanin. Hij legde alles heel goed en duidelijk uit hoe de operatie was verlopen, heb zelfs de foto's van de operatie mogen zien, achteraf bleek dus dat mijn galblaas chronisch was ontstoken en zat verkleefd aan mijn lever ben dus heel blij dat hij is verwijderd want dat was niet goed. Ben echt heel tevreden over de uitleg en hij behandeld je als mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cherepanin, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.