Waardering over Cherepanin, I., Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 29 november 2012

9.5

Ik heb de laatste 12 jaar al heel wat ziekenhuizen gehad waar ik ben geopereerd.Dr Cherepanin was zo'n beetje mijn laatste hoop. Heb een flinke breukoperatie gehad van een breuk van maar liefst 40 cm af gelopen 13 nov. Ik heb werkelijk nog nooit een arts als Dr Cherepanin meegemaakt. Heel goede uitleg kreeg ik en hij neemt echt de tijd voor je ik heb nu het gevoel dat er echt naar me werd geluisterd. Ik heb nog een vrij lange weg te gaan met herstel maar heb hier een heel goed gevoel over. Er zijn heel wat artsen die wat van hem kunnen leren zoals hoe ga ik met mijn patiënten om. Ik beveel hem bij iedereen aan die denken dat ze zijn uit gedokterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cherepanin, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.