Waardering over Collet, G.J. in Rotterdam op 10 december 2010

9.5

Ik ben bijzonder tevreden over deze chirurg. Ten eerste heeft hij goed werk geleverd tijdens de operatie: ik heb er een bijna onzichtbaar litteken aan overgehouden en hij heeft al van tevoren goed nagedacht en met mij overlegd waar en hoe het litteken het best "geplaatst" zou kunnen worden. Daarnaast vond ik hem zowel bij het diagnosticeren, bij het bespreken van de behandeling én bij het bespreken van de uitslag en de nabehandeling zeer betrokken, emfatisch, fijngevoelig en vrouwvriendelijk. Hij wist wat het voor een patiënt betekent om in onzekerheid te verkeren en op te zien tegen een ingrijpende operatie en hij wist dit met uitmuntende sociale vaardigheden duidelijk te maken. Ik voelde me door zijn bejegening zeer gesteund!

Bent u of werkt u voor Collet, G.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.