Waardering over Clevers, G.J., Overige kliniek Liesbreukcentrum Nederland - Zeist op 12 september 2019

9.9

Toen er bij mij een liesbreuk werd geconstateerd en ik moest worden geopereerd en in mijn woonplaats een wachttijd van 3 maanden was, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief en terecht gekomen in het liesbreukcentrum Zeist. Bij dr. Clevers kon ik snel komen voor een  consult en een week daarna ben ik geholpen door dr.  Clevers.Wat een fijne arts is deze dokter, luistert goed en een duidelijke uitleg van de gang van zaken. Ik was heel angstig om de operatie in te gaan, maar ben helemaal op mijn gemak gesteld. Ik ben nu een week verder en kan al redelijk de dagelijkse dingen weer oppakken.  Dr, Clevers, het verplegend personeel en alle anderen dank voor de goede behandeling en verzorging. Ik kan het liesbreukcentrum aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Clevers, G.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.