Waardering over Demirkiran, A., Ziekenhuis Rode Kruis Ziekenhuis - Beverwijk op 1 augustus 2018

• Chirurgie (Heelkunde)

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit de beste arts is die ik ken. Na veel medische missers na een maagverkleining in Amsterdam, heeft hij me leven gered en me weer een toekomst gegeven want zonder hem was het allang afgelopen met me leven. Hij is zeer professioneel en deskundig en denkt met je mee en betrekt je in het zorgplan en al ben ik mega blij dat ik nu pijn vrij door het leven kan, zal ik toch toe moeten geven dat ik deze reddende engel wel zal missen en nu lijkt dit wel heel veel lof voor iemand, maar deze arts mag zeker waardering krijgen voor zijn kennis en menselijkheid wat je niet bij heel veel artsen nog ervaart door de extreme zorgdruk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Demirkiran, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.