Chirurg Derksen, R.J.

Chirurg

Geslacht
Man
Er zijn 41 waarderingen Waarderen

Waardering over Derksen, R.J., Ziekenhuis Zaans Medisch Centrum - Zaandam op 12 mei 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

DR R.J DERKSEN is voor mij " Mijn Hero". Na een zeer akelige val met als resultaat een zeer gecompliceerde breuk werd ik voor de uiteindelijke operatie "gekoppeld" aan Dr R.J Derksen in Zaans Medisch Centrum. Hij zou de aangewezen chirurg zijn die dit klusje perfect zou kunnen klaren. Vanaf het eerste consult half jan 2020, rondom mijn operatie 24 febr. 2020 tot aan mijn eerste controle 12 mei 2020 ( door Civid -19 / na 12 weken na operatie) vandaag een goed, inzichtelijk en fijn gesprek gehad met Derksen. Hij is zeer in staat om ook de menselijke kanten van zo'n heftige ingreep te begeleiden. Dat maakt hem voor mij tot een Top-Chirurg, die technische en menselijke waarden hoog in zijn "werk vaandel " heeft staan. Thanks Dr. Derksen voor mijn " mooie schouder". ( !Zaans Medisch Centrum is mij ook heel goed bevallen, een zeer fijn, goed functionerend Ziekenhuis, met adequate afspraak systemen en logistiek ook erg praktisch! Van mij een 10!)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Derksen, R.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.