Chirurg Dijkman, B.A. van

Chirurg

Er zijn 8 waarderingen Waarderen

Waardering over Dijkman, B.A. van, Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 29 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Ik kan alleen maar lof hebben voor chirurg Dijkman. Ik scheurde mijn onderste biceppees af tijdens het sporten. Zijn uitleg over de voordelen en nadelen van een operatie waren duidelijk. Toch twijfelde ik het laatste moment nog of een operatie raadzaam was. Te waarderen valt dat hij mij vertelde dat ik mij absoluut niet gedwongen hoefde te voelen de operatie te ondergaan. En dat terwijl alles al gereed gebracht was, waar ik mij erg schuldig over voelde. Uiteindelijk toch besloten door te zetten. Geen spijt van. Herstel erg goed en de genezing boven verwachting. Zijn vriendelijke benadering als mens siert hem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijkman, B.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.