Waardering over Dolmans, D.E.J.G.J., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 12 maart 2019

9.7
  • Chirurgie (Heelkunde)

Ik kwam met zeer pijnlijk linkerbeen - witte voet, geen puls - terecht op S.E.H. van Diak., nadat bij huisarts mijn klachten waren onderschat. Na de diagnose 'complete afsluiting van slagader' heeft Dolmans mij in razend tempo maar glashelder vertelt wat er aan de hand was en wat er zo snel mogelijk aan gedaan kon worden, met 4 verschillende methodes. Hij tekende alles op een bord aan de muur zodat zijn opleidingsteam het ook goed meekreeg. Hij heeft me in vliegende vaart door vier tests en scans heen laten trekken, gekozen voor trombolyse en me onmiddellijk op IC op alle apparatuur aangesloten. Drie dagen laten zei de radioloog: 'Been gered!"  Het is nu twee jaar later en ik heb al heel lang nergens meer last van. Ben nog drie keer terug geweest bij Dolmans en telkens opnieuw: hartstikke vriendelijk, vlot en helder. En telkens als ik weg ging had hij de essentie van alle besproken punten op een briefje geschreven en meegegeven. Wat is die man prettig en praktisch. Zo'n super-arts heb ik in mijn 73 jaar zelden  meegemaakt..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dolmans, D.E.J.G.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.