Chirurg Donkervoort, S.C.

Chirurg

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Donkervoort, S.C., Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 20 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstkanker

Van begin tot eind was vanaf de diagnose tot het opereren van kanker in mijn rechterborst, tot de bestralingen en nacontroles, het werk van het hele team dus niet alléén van dokter Donkervoort, gewoon heel erg goed. Het hele team was deskundig, alles is mij uitgebreid uitgelegd, men had alle tijd. Bovendien is het resultaat nog eens heel mooi: de radiologisch laborante voor de 1-jaar nacontrole moest werkelijk heel goed kijken om te zien welke borst het was. Nu was de tumor niet zo heel groot, dus was het misschien ook makkelijker om het 'mooi' te houden, maar dan nog. Ik had verwacht er echt wel wat voor te moeten opofferen en dat was niet nodig. Dank jullie wel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Donkervoort, S.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.