Chirurg Duijvendijk, P. van

Man
Specialisme
Gastro-intestinale chirurgie
Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Duijvendijk, P. van, Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 28 april 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Ik ben meer dan tevreden over deze arts! Na vele mri scans en 5 operaties , waarvan de laatste 2 ook door deze arts gedaan werden heeft hij nu, omdat dezelfde klachten weer terug kwamen, zelf een mri scan aangevraagd... het was voor het eerst sinds ongeveer 6 (of meer..) mri scans dat deze echt uitgebreid met mij als patiënt besproken en bekeken werd! Eerder bij andere artsen kreeg ik alleen te horen “ ja er zit een fistel” en verder niets... nu werd er uitgebreid gekeken en besproken wat er gedaan gaat worden! Ook al loopt hij zeer regelmatig uit op de poli vind ik dat absoluut geen probleem omdat ik ook weet dat hij ook alle tijd voor mij als patiënt neemt! Ik heb dan ook alle vertrouwen in deze arts....en nu ik weer op de lijst van operaties sta heb ik aangegeven alleen door hem geopereerd wil worden omdat hij nu weet wat hij wil, hoe hij het wil en waar hij naar op zoek is...( onduidelijk “iets” op de mri scan). Ik hoop dat deze chirurg nog lang bij het Gelre blijft werken!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Duijvendijk, P. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.