Waardering over Eb, M.M. van der, Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 11 augustus 2015

9.2
  • Chirurgie (Heelkunde)

Dr. Eb is zeer betrokken bij haar werk en patienten. Ze gaf een uitgebreide uitleg over mijn bijschildklier operatie en de risico's ervan. Ze neemt alle tijd om naar je te luisteren en steld je gerust.

Reactie van/namens Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer

Geachte heer, mevrouw,

Wat fijn dat uw ervaring zo goed was en dat u de moeite nam om hier deze mooie review achter te laten. We brengen hem onder de aandacht van onze collega Van der Eb, die hem zeker zal waarderen!

vriendelijke groet,
Liesbeth van Houten
afdeling Marketingcommunicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eb, M.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.