Waardering over Eekeren, R.R.J.P. van, Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 11 augustus 2015

9.8
  • Verstopping
  • Chirurgie (Heelkunde)

Dokter van Eekeren is een hele fijne arts. 1 van de basisvaardigheden die een arts goed moet beheersen is het luisteren naar de patiënt en dat kan hij uitstekend. Daardoor kan hij gericht advies/uitleg geven en eventuele zorgen wegnemen. Daarnaast is hij ook handig. In juni heeft hij een colostoma bij mij aangelegd en dat is erg netjes gedaan. Mocht ik in de toekomst ooit nog een chirurg nodig hebben dan weet ik bij wie ik moet zijn. Hopelijk blijf Dr van Eekeren nog lang in Rijnstate werken.

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw waardering. We geven uw compliment door aan dokter Van Eekeren.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eekeren, R.R.J.P. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.