Waardering over Eijck, C.H.J. van, Ziekenhuis Erasmus MC - Centrum - Rotterdam op 29 september 2017

• Alvleesklierontsteking
  • Chirurgie (Heelkunde)

Had een zeer ernstige Alvleesklier ontsteking met diverse ernstige complicatie aan o.a. dikke darm, dunne darm, twaalfvingerige darm, maag en gal. Nadat men mij in een nader ziekenhuis niet goed behandelde ben ik bij Dr. Prof, Casper Van Eijck terecht gekomen. De eerste keer heb ik 9 maanden aaneengesloten in het ziekenhuis gelegen. Ondanks het feit dat het er regelmatig zeer slecht uit zag heeft hij ons altijd  voorgehouden dat het goed zou komen. Ik kan niet beschrijven hoe dankbaar ik hem ben. Hij is een oprecht mens bij wie de patiënt voorop staat. De combinatie van zijn kennis, professionaliteit, tomeloze inzet, interesse en betrokkenheid bij zijn patiënten en de Familie zijn zeer bijzonder en Uniek. Zonder hem was ik er nu niet meer geweest. Ik heb mijn leven letterlijk aan hem te danken.Hij is erg benaderbaar, tijdens mijn ziekte proces en herstel proces (bijna 3 jaar) was hij altijd bereikbaar via telefoon of mail en ook nu kan ik hem nog steeds benaderen met vragen.Een unieke, bijzondere en sympathieke man die daarnaast ook nog zich enorm inzet voor de strijd tegen Alvleesklierkanker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eijck, C.H.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.