Waardering over Feskens, P.B.G.M., Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 15 juni 2011

Genoemde arts heeft in mei 2011, mijn echtgenote geopereerd, die heel zwaar diabeet was. De samenwerking tussen de obesitas chirurg en de internist heeft hierbij een heel belangrijke rol gespeeld. Voor de operatie moest mijn echtgenote een dieet volgen waarbij haar suiker spiegel ging veranderen. Mede omdat ze toen erg goed begeleid werd, heeft ze dit geen lichamelijke gevolgen gehad. Omdat mijn echtgenote tweemaal in coma heeft gelegen van de suiker was dit voor ons een erg spannend moment. Op de dag van de operatie werd zei door de obesitas chirurg zo goed begeleid dat er geen enkele complicatie is op getreden. Na de operatie is door samenwerking van obesitas chirurg en internist haar suiker spiegel heel erg goed op peil gebleven. Door de uitstekende samenwerking van beide artsen heb ik een nieuwe echtgenote gekregen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Feskens, P.B.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.