Waardering over Feskens, P.B.G.M., Overige kliniek Bariatrisch Centrum Zuid West Nederland - Behandelcentrum voor Overgewicht en Obesitas - Bergen op Zoom op 16 september 2011

ik ben in Belgie geopereerd Maagband in houd 4cc maar heb daar veel spijt van .ze begeleiden je daar niet of nauwlijk.s gelukkig mocht ik bij dokter Feskens komen en dokter. Reremoser voor controle en begeleiding, ben ik erg blij mee, mijn dochter was bij hem patiënt ik zag het verschil. ik zou alleen zelf geen maagband meer nemen maar liever een baypas i.v.m maagzuur , en niet meer afvallen.(Buik) heb een bmi van 29 wil graag nog 10kilo afvallen en een bmi van 25 halen, veel vet blijft op mijn buik zitten, daar heb ik veel last van , met bewegen en bukken op mijn werk. ik hoop dat ik dat er nog afkrijg , daar heb ik het uit eindelijk voor gedaan , die dikke buik waar ik al jaren last van heb. , overal is er af behalve daar.maar gelukkig krijg ik daar goede adviesen. ik raat iedereen aan om naar dokter Feskens te gaan of zijn collega

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Feskens, P.B.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.