Waardering over Feskens, P.B.G.M., Overige kliniek Bariatrisch Centrum Zuid West Nederland - Behandelcentrum voor Overgewicht en Obesitas - Bergen op Zoom op 8 september 2011

8.8

In 2007 kwam ik voor het eerst bij dr. Feskens i.v.m. overgewicht. Na een, toen nog, lang voortraject kreeg ik begin 2008 een GBP. Helaas gaf dit niet helemaal het gewenste resultaat waardoor ik eind 2010 bij zijn collega, en ook prima arts, dr. Reremoser terecht kwam. Hij hielp me het vertrouwen in de bariatrie terug te vinden. Na wat onderzoeken werd er een oorzaak gevonden voor mij problemen. Dr. Feskens heeft in augustus 2011 een fobiring geplaatst. Zeer positief vind ik dat er gewerkt blijft worden aan verbeteringen. Het hele traject is veel sneller geworden de afgelopen jaren en de begeleiding is enorm verbeterd. Er is een heel team dat klaar staat de patient te begeleiden naar een nieuw, gezond leven. Dr. Feskens is streng met het opbouwen naar vast voedsel na de operatie en wat trombosepreventie betreft. Niet altijd prettig, maar deze arts heeft nog geen enkele patient verloren en wilt dat zo houden. Dat is een goed streven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Feskens, P.B.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.