Waardering over Feskens, P.B.G.M., Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 30 mei 2011

5.0

In het begin was ik erg goed te spreken over deze man maar een half jaar na mijn operatie heb ik alleen maar problemen met mijn maag bandje, ik ben ook al een jaar bezig dat het niet iets voor mij is en ik word altijd van 't kastje naar de muur gestuurd. Vandaag ben ik er weer geweest en heb hem verteld dat ik een paar keer ben flauwgevallen omdat ik niks kan eten. Meneer Feskens doet er helemaal niks aan en hij wil dat ik 't ziekenhuis diëtiste neem. Mijn tanden zijn een ramp geworden door het vele overgeven. Dus ik ben echt even helemaal klaar ermee. Ook alle informatie moet uitgebreider de echte belangrijke dingen vertellen ze niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Feskens, P.B.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.