Chirurg Gadiot, R.P.M.

Chirurg

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Gadiot, R.P.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 21 april 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Darmkanker

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Dokter Gadiot nam de poli over van een collega die mij eerder had gezien en gesproken. In eerste instantie vond ik dat vervelend gezien de situatie waarin ik verkeerde echter na even met hem gesproken te hebben was ik zeer blij met hem als "vervangend" chirurg. Hij nam de tijd voor mij om nogmaals alle potentiele voor en nadelen van de behandelopties te bespreken en gaf mij op geen enkel moment het idee dat hij zijn eigen voorkeur hierin liet gelden. Tijdens de uitleg maakte hij gebruik van illustraties ter verduidelijking en vroeg mij aan het eind of ik het goed had begrepen en of ik het nog eens in mijn eigen woorden kon uitleggen. Zeer verhelderend! Na de operatie heeft hij aan bed de bevindingen besproken en zonder dat er een afspraak was gepland heeft hij me nadat ik enkele dagen thuis was nog eens gebeld hoe het ging. Voor de goede uitslag van het weefselonderzoek belde hij me persoonlijk in zijn eigen vakantie. Concluderend een zeer begane arts met een groot hart voor zijn vak

Reactie van/namens Communicatie Rijnstate

Hartelijk dank voor uw waardering. Goed te horen dat u zo tevreden bent over de behandeling en zorg van dokter Gadiot. Uw complimenten zullen wij aan hem doorgeven. Wij wensen u succes met uw verdere herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gadiot, R.P.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.