Waardering over Garssen, F.P., Ziekenhuis Ziekenhuis Amstelland - Amstelveen op 19 december 2016

7.8
  • Chirurgie (Heelkunde)

ik ben onlangs geopereerd aan een sleutelbeen operatie,en in mijn geval was dit een gecompliceerde breuk.De vraag van mijn kant is waarom wordt dit niet standaard geopereerd uit mijn eerdere sleutelbeen breuken was ik heel lang uit de running,nu ik geopereerd ben en het met div.. schroeven en een plaat vast is gezet  was ik heel snel van de pijn af,al na 3 dagen en ik gebruikte geen pijnstillers meer ook na drie dagen,ik zou dit echt iedereen  aanraden je kan dan wel het gevoel hebben om snel weer dingen te gaan doen,maar je moet wel beseffen dat je echt niets gaat tillen,wel kan je snel je arm pijnloos rustig bewegen en met samenwerking van de Chirurg dit gaan uitbreiden van bewegingen echt ik heb nu het gevoel van dat ik kan herstellen op een zeer prettige manier echt geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Garssen, F.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.