Waardering over Garssen, F.P., Ziekenhuis Ziekenhuis Amstelland - Amstelveen op 14 september 2020

• Chirurgie (Heelkunde)

Ik kwam bij dokter Garssen terecht ivm last van xifodynie. Last van het zwaardvormig aanhangsel bij mijn ribbenkast. Aangezien ik heel veel pijn had bij mijn ribben, in het midden, ging ik naar mijn huisarts. Zij luisterde goed naar mijn klachten en nadat ze ging zoeken op Google, kwam zij uit bij dokter Garssen in het Amstelland ziekenhuis in Amstelveen. Ik werd doorverwezen, en toen ik bij hem kwam, herkende hij direct waar ik last van had. Ik had last van xifodynie. Het zwaarvormig aanhangsel stak te ver naar voren en deed daardoor pijn. Hij kon mij opereren. Het uitstekende stukje bot is verwijderd. De operatie is op de dagbehandeling, dezelfde dag kan je al weer naar huis. Ik ben geheel pijn vrij nu, het is nog wel een beetje dik, maar dat trekt weg op den duur. Dokter Garssen is de enige arts in Nederland die gespecialiseerd is in deze kwaal. Complimenten voor deze man. Het Amstelland ziekenhuis is een fijn ziekenhuis, prettige en fijne sfeer. En heel schoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Garssen, F.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.