Waardering over Gobardhan, P.D., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 24 oktober 2020

• N.v.t.

• Chirurgie (Heelkunde)

Dokter Gobardhan is een fijne, lieve, rustige en kundige man die goed luistert naar zijn patienten maar ook naar de familie van de patient. Vanaf de allereerste afspraak won hij mijn vertrouwen met zijn persoonlijkheid, zijn manier van benaderen en zijn eerlijkheid. Hij neemt overal goed de tijd voor en legt goed uit wat er aan de hand is en zoekt onvermoeid naar mogelijkheden en oplossingen. Ik had de eer om hem als behandelend arts te mogen hebben. Hij heeft mij geopereerd, maar buiten zijn specialisme (chirurgie) heeft hij me ook enorm bijgestaan en begeleid in mijn ziekteproces en tot het einde voor me geknokt. Voor mij was hij naast mijn behandelend arts ook mijn rots in de branding; zeer betrokken en vooral zeer toegankelijk. Een fijne arts die mij, maar ook mijn vrouw serieus nam. Als ik een 11 kon geven zou ik dat doen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gobardhan, P.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.