Waardering over Goslings, J.C., Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 26 juni 2019

8.4
  • Botbreuken
  • Chirurgie (Heelkunde)

Ik heb een ernstige polsbreuk gehad aan mijn rechter pols, plaatje erin. en dan op advies van chirurg en fysio plaatje er weer uit. pols doet het weer maar nog niet helemaal.Nog wel een verbeter punt voor het ziekenhuis, de communicatie na de operatie kan beter. ik heb zelf via SEH de naam van de chirurg moeten opvragen, ook ontslag na eerste ingreep was minimaal, hierdoor wist ik niet hoe lang ik het verband om moest houden. Tip: geef bij ontslag kaartje mee met naam behandelaar en reminder zorgplan en vd app/mijnolvg. want na een ingreep is patiënt te suff om alles te onthouden. Voor de rest top ziekenhuis!

Reactie van/namens Chirurg Goslings, J.C. - Amsterdam

geplaatst op 26 juni 2019

Hartelijk dank voor uw positieve en uitgebreide beoordeling. Uw punt met betrekking tot de informatievoorziening is terecht en heeft zeker onze aandacht; dank voor uw suggesties!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Goslings, J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.