Chirurg Groot, R de

Chirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Groot, R de, Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 13 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Liesbreuk

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Ik moest voor een operatie naar het m.s.t.,op de dag van de operatie is alles na volle tevredenheid verlopen, Van de van de aanmelding op de behandeldag via de voorbereiding ,de operatie door het team van d.r de Groot,de uitslaapkamer ,en de nabehandeling op die dag,tot aan de hulp bij het aankleden, het was allemaal perfect Ik heb misschien wel 25 personen aan mijn zijde gehad,en ze waren allemaal even aardig en attent en behulpzaam. Op de dag van de operatie ben je altijd een beetje gespannen, maar deze mensen nemen een groot gedeelte van de spanning , zo niet alle spanning weg. Voor mij is er dus niks dan lof voor deze afdeling in dit ziekenhuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groot, R de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.