Chirurg Hartgrink, H.H.

Chirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Hartgrink, H.H., Ziekenhuis Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), hoofdlocatie - Leiden op 30 november 2012

Na een second opinion ben ik bij dr. Hartgrink terecht gekomen. Een kundige specialist die weet waar hij het over heeft en je goed kan uitleggen wat jij als patient kunt verwachten. Samen met gynaecoloog dr. Trimbos heeft hij mij op 7 nov geopereerd aan een behoorlijk groot gezwel (met twijfels over de aard, wrsch kwaadaardig) in mijn buik en baarmoederverwijdering. Het was de vraag of ik na de operatie een tijdelijke of definitieve stoma zou krijgen ivm verklevingen aan mijn darm. De mooiste woorden die ik hoorde in de verkoeverkamer: de operatie is goed gegaan, geen stoma en het gezwel is er heel goed uitgehaald. Dr. Hartgrink en collega Trimbos zijn een geweldig team die in mijn ogen allebei een dikke tien waard zijn! Het gezwel bleek overigens goedaardig te zijn, ook een enorme opluchting. De operatie is inmiddels 3 weken geleden, ik ben aan het herstellen en al met al kan ik zeggen dat mijn keuze voor het LUMC en voor deze artsen een hele juiste is geweest!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hartgrink, H.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.