Waardering over Heijmans, H.J., Ziekenhuis ZGT Hengelo - Hengelo op 28 februari 2019

• Borstkanker
  • Oncologie

Deze dokter met zijn geweldige team zijn echte aanraders.Hij luisterd goed, neemt de tijd, leeft met de mensen mee, en is ook nog eens een topchirurg. Het eerste wat hij tegen ons zei is "we maken het niet mooier dan het is". Mijn vrouw heeft een borstamputatie gehad die heeft misschien haar leven gered,maar hij ziet er prachtig uit en is niets om je voor te schamen.Rembrandt was een kunstenaar met kwasten,maar dr Heijmans is er een met messen. Menselijkheid is een van zijn sterkste kenmerken en ik zal u vertellen waarom. Haar lympfklieren zijn weggehaald voor onderzoek en op Donderdag zouden wij hiervan de uitslag krijgen.Maar wie belde ons op Woensdagmiddag op met een geweldige uitslag om ons niet langer in spanning te laten zitten?......juist dr Heijmans.Mocht u in dezelfde situatie zitten als ons weest dan niet direct bevreesd,want de man kan heel veel op dit gebied.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heijmans, H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.