Waardering over Hoeven, J.A.B. van der, Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 30 november 2012

5.3

Zeer slecht geinformeerd, stugge man, raadselachtige gespreksvoering en onvoorbereid gaat deze meneer zijn gesprek in. Doorvragen leidt weer tot een raadselachtig antwoord, eigenlijk tot geen antwoord. Een patient heeft naar mijn mening het volledige recht in zicht op zijn huidige staat van gezondheid. Ook lijkt het of er veel informatie ontbreekt in rapportages of dat je volledige dossier niet zichtbaar is voor iedere specialist waarmee je te maken krijgt. Dit laatste punt is een algemeen kritiek op de samenwerking in dit ziekenhuis. Door alle onduidelijkheid zou je bijna bang worden dat ze het verkeerde bij je gaan opereren.

Reactie van/namens Hoeven, J.A.B. van der

Wat vervelend dat u de behandeling zo ervaren heeft.

Uw beschrijving staat in redelijk schril contrast met de algemene ervaringen alhier. Ik kan mij dan ook niet helemaal vinden in uw ervaring en sta open om dit met u te bespreken. Indien u dit wilt kunt u een afspraak maken via de polikliniek Chirurgie op telefoon (078) 654 32 50. Als u het prettiger vind, kunt u contact opnemen met onze klachtenbemiddelaar via telefoon (078) 654 15 08 of mailen via klachtenbemiddeling@asz.nl.

Meer informatie over klachten kunt u vinden op de website: http://www.asz.nl/patienten/compliment_klacht_suggestie/klacht/

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoeven, J.A.B. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.