Chirurg Janzing, H.M.J.

Chirurg

Waardering over Janzing, H.M.J., Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 23 september 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Botbreuken

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Net voor de operatie spreek ik dhr. Janzing, de chirurg, die heel vriendelijk is. Hij stelt me op mijn gemak en zegt dat hij mijn breuk goed gaat repareren en dat alles goed komt. De zorg op de recovery en later op de afdeling zijn uitstekend. Hier spreek ik dhr. Janzing nogmaals kort en hij vertelt me dat alles goed is gegaan en ik rustig bepaalde oefeningen mag doen.Na 2 weken bezoek ik dhr. Janzing weer i.v.m. verwijderen van hechtingen en nazorg.Weer is hij heel rustig en duidelijk. Hij bespreekt met mij de röntgenfoto en geeft aan wat ik wel en nog niet mag doen. Ik ben super tevreden over de zorg en hulp die hij mij geboden heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Janzing, H.M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.