Chirurg Kortekaas, R.T.J.

Chirurg

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Kortekaas, R.T.J., Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam op 10 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Diverticulitis

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Deze chirurg duldt mijns inziens geen tegenspraak. Ik vond dat hij beter zijn best kon doen om de keuze die hij nam uit te leggen, daar reageerde hij verbaasd op. Hij wilde mij niet als patiënt omdat ik volgens hem alles wat hij zei in twijfel trok of er vragen over stelde. Naar mijn mening is het mijn goed recht om vragen te stellen, en daar ook antwoorden op te krijgen, anders dan: het is mijn vak. Begon een consult met mij te beschuldigen van niet meewerken aan een onderzoek, terwijl dit niet de waarheid was. Mijn versie van de gebeurtenissen dat lijnrecht stond to wat op het scherm stond, werd niet geloofd. Ook werd ik gewezen op het feit dat het geen zin had naar zijn collega’s te gaan, want dan liep ik t risico hem alsnog aan t bed te krijgen, maar maakte wel een vervolgafspraak! Welke ik direct afgezegd heb. Misschien een kundig chirurg, maar met slechte communicatie vaardigheden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kortekaas, R.T.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.