Chirurg Kruijff, S.

Chirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Kruijff, S., Ziekenhuis UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein - Groningen op 1 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Melanoom

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Dr. Kruijff heeft april 2019 een halsklierdissectie uitgevoerd bij mij. Sinds januari 2017 ben ik 11 keer geopereerd in 2 ziekenhuizen dus ik weet waar ik het over heb als ik zeg dat deze chirurg zich oprecht bezig houdt met jou als patiënt. Hij werd mij op het laatste moment toegewezen als de chirurg die de operatie zou uitvoeren, dus de beoordeling voor 'samen beslissen' en 'samenwerken' waren hier niet echt van toepassing, en scoren daarom nu (wellicht onterecht) een punt lager. Ik heb Dr. Kruijff ervaren als bijzonder vriendelijk en zelfverzekerd. Gekscherend vertelde ik mijn dierbaren na de operatie dat de chirurg content was geweest over zijn eigen werk, en iedereen wilde niets liever horen! Wat betreft de wond... prachtig (voor zo ver als een litteken prachtig kan zijn natuurlijk). Hij heeft het zo netjes gedaan. Mij na de operatie zelfs nog gebeld om te vragen hoe het ging met me. Kortom, super content met deze chirurg! Een verademing! Oprechte aandacht en tijd voor mij als patiënt en een voortreffelijke uitvoering!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kruijff, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.