Chirurg Lansink, K.W.W.

Geslacht
Man
Specialisme
Traumatologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Lansink, K.W.W., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 4 augustus 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Na een val van de trap een behoorlijke kwetsuur opgelopen aan mijn bil. Echo gemaakt in het Spijkenisse-MC. Er werd aangegeven dat mijn bil (ook dieper gelegen) beschadigd was. Advies met spoed naar een traumachirurg voor een MRI. Dit werd dr. Lansink. Ik had een grote zwelling op mijn bil. De echo is niet opgevraagd, geen onderzoek en een MRI is niet gemaakt. Er werd mij alleen verteld dat er 3/4 liter vocht in mijn bil zat en dat ik na 4 weken terug moest komen om het vocht eruit te laten halen als de zwelling er dan nog zat. Na 4 weken een nieuwe afspraak gemaakt omdat de bult nogsteeds heel dik en pijnlijk was. Antwoord van de arts op mijn terugkomst was dat de zwelling nog wel 2 maanden kon aanhouden. Er is niet geprobeerd vocht weg te halen. Ik heb nog 3 maanden gewacht en wilde opnieuw een afspraak maken toen er werd gezegd dat de arts mij zonder overleg had uitgeschreven. Voor second opinion bij een plastisch chirurg in Rotterdam gekomen die mij vorige week heeft geopereerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lansink, K.W.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.