Waardering over Lardenoye, J.H.P., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 1 maart 2019

• N.v.t.

• Aneurysma
  • Chirurgie (Heelkunde)

Na slechte ervaringen in een ander ziekenhuis kwam ik bij dr. Lardenoye voor een second opinion. Het eerste gesprek was meteen een verademing. Er werd naar ons geluisterd en meegedacht. Supervriendelijke arts. Meteen ter plekke besloten om de (niet eenvoudige) ingreep aan de aneurysma's in Arnhem door hem te laten uitvoeren. We hadden vanaf moment een alle vertrouwen in hem. De operatie was best ingewikkeld, maar is prima gelukt, en ik kan gewoon weer blijven lopen (wat in het andere ziekenhuis nog maar de vraag was geweest). Eerste controle gaf aan dat alles goed werkt en de doorstroming prima is.

Reactie van/namens Rijnstate

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw waardering. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw behandeling door dokter Lardenoije en dat u na deze zware ingreep weer kunt blijven lopen. We hebben uw waardering doorgegeven aan dokter Lardenoije.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lardenoye, J.H.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.