Waardering over Leclercq, W.K.G., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 14 november 2019

3.7

Werdt met spoed door huisarts doorverwezen naar deze dokter ivm Bovenbuikbreuk. Hij wimpelde alles van tafel en kon terugkomen als ik ben afgevallen was en stoppen met roken en stoppen met antidepressiva. Dan zou ik over een half jaar wel geopereerd worden. Ik weeg 70 kilo. Deze Dokter stuurt je weg met een complex en stoppen met anti d. kan helemaal niet die heb ik niet voor niets. Volgens hem kom je daar 10 kilo van aan en dat klopt maar die slik ik al 20 jaar! Wat een fiasco was het bezoek bij deze Dokter le clercq!

Reactie van/namens Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven

Geachte heer/mevrouw,

Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent. We hebben begrepen dat u reeds contact heeft met onze klachtenfunctionaris.

Met vriendelijke groet,
Afdeling communicatie Máxima MC

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leclercq, W.K.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.