Waardering over Lips, D.J., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 13 juni 2018

• Alvleesklierkanker
  • Oncologie

Dr. Lips heeft mij op 23 maart 2018 geopereerd met een alvleesklieroperatie, omdat er kanker was geconstateerd aan de papul van Pater, bij de deskundige operatie zijn de galblaas, de 12 vingerige darm en de kop van de alvleesklier verwijderd. De intake, de operatie en de nabehandeling zijn in alle tevredenheid uitgevoerd. Ook de tekst en uitleg over de stand van zaken naar de naaste familie was uitmuntend. Een fijne sociale chirurg die met grote regelmaat even bij je bed kwam en een praatje kwam maken. De operatie was heel zwaar, maar ik voelde me wel veilig.

Reactie van/namens Jonne Broekhuis (Medisch Spectrum Twente)

geplaatst op 21 juni 2018

Hallo,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en dat u zich goed voelde, ondanks de zware operatie. Ik ga uw cijfers en toelichting intern doorsturen.

Met vriendelijke groet,

Jonne Broekhuis
Medisch Spectrum Twente

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lips, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.