Waardering over Maring, J.K., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 10 juni 2011

6.7

De behandeling is niet verlopen naar wens. Aangezien ik rond de 20 kilo ben afgevallen na een gb. In mijn ogen is dit te weinig. Het ergste is dat er complicatie's waren tydens de operatie. zo danig dat ze een liteken hebben achtergelaten van 40 cm en 10 cm breed. het deel van mijn bovenbuik is hierdoor dus keihard en staat naar voren. ik krijg vaak de vraag en hoeveel maanden ben je zwanger. ben diep terleurgesteld in het resultaat om het nog maar niet te hebben over de ontstekingen die ik heb opgelopen door dat de zuster het liteken waste met zeep. al met al heb ik dus 3 weken in het ziekenhuis gelegen en 2 maanden thuiszorg (wondverzorging) gehad. ben diep teleurgesteld. en ben er over aan het nadenken. of dat ik het naast me neerleg. of er werk van gaat maken. * Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maring, J.K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.