Waardering over Marres, G.M.H., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 15 november 2019

9.7
  • Chirurgie (Heelkunde)

bij mij moest een bijschildklier verwijderd worden. dat is op zo een goede manier gedaan dat ik eigenlijk bijna geen hersteltijd had en me direct na de operatie al weer goed voelde. Ik mocht de volgende ochtend naar huis en die dag had ik nog een licht pijnlijke keel bij het slikken en dat was het. Na 3 dagen weer volledig aan het werk, Net na een maand weer terug geweest bij de zorgverlener en alles is prima . Klein sneetje net boven me sleutelbeen in de hals is alles wat je nog ziet. Kortom een ingreep met weinig gevolgen voor mij en een direct resultaat voor mijn gezondheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marres, G.M.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.