Waardering over Meerwaldt, R., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 18 maart 2019

9.4
  • Verstopping
  • Chirurgie (Heelkunde)

Onze huisarts verwees ons direct naar de Spoedeisende Hulp MST bij het vermoeden van een obstructie in het R.onderbeen, waardoor het onderbeen steenkoud bleef en de tenen en voetzool al blauw waren. Dr R, Meerwaldt nam direct de beslissing een CT-scan met contrastvloeistof te maken. Daarbij bleek dat er een verstopping in de hoofdader in het R. been en twee bijna verstoppingen in de hoofdslagaders L en R in de onderbuik waren. Hij trad doortastend op om direct te opereren en plaatste met zijn vrouwelijke collega Dr. van Willigendaal twee stents in de onderbuik en ragden een handvol stolsels uit het been, tot in de tenen. De operatie duurde aanmerkelijk langer dan vooraf ingeschat, doch ze gingen door zonder zich er met een"Jantje van Leijen" vanaf te maken. Goede inzet om het been te behouden!

Reactie van/namens Jonne (afdeling Communicatie MST)

geplaatst op 25 maart 2019

Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat de uitkomst van de operatie positief was. Wij zullen uw cijfers intern doorsturen. ^Jonne

Bent u of werkt u voor Meerwaldt, R.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.