Waardering over Menon, A.G., Ziekenhuis Havenpolikliniek Rotterdam - Rotterdam op 22 november 2012

Vriendelijke, kundige chirurg. Ik ben door hem geopereerd voor een galblaasverwijdering. Het bleef bij een kijkoperatie en ik was eigenlijk dezelfde dag alweer op de been (al mocht dat niet van het verplegend personeel :-). Ik kreeg prima informatie, er was ruimte voor vragen, ik kreeg "menselijke" antwoorden en heb na de operatie naast een beetje beurs gevoel in mijn buik nergens last van gehad. Er werd trouwens ook door de chirurg zelf aandacht besteed aan het thuisfront. Hij vroeg tijdens de voorbereiding in de OK of ik wilde dat mijn man werd gebeld na afloop. Wat de chirurg na afloop ook direct heeft gedaan. Netjes, correct en bijna gezellig was het. Ik kan niet anders zeggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menon, A.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.