Waardering over Meulen, H.G.W.M. van der, Ziekenhuis HagaZiekenhuis, locatie Leyweg - Den Haag op 26 oktober 2020

9.9
  • Botaandoeningen
  • Orthopedie

Dokter van der Meulen heeft mijn teen gered. Ik ben hem zo dankbaar. Hij is erg aardig, heeft humor en luistert goed naar de klachten. Met de operatie ervoor was de wond aan mijn teen geïnfecteerd. Hierdoor werd mijn teen opnieuw geopereerd. Er werd een botonderzoek verricht en hierna heeft hij mij de juiste antibioticakuur gegeven. Hij was gedurende mijn behandeling ook goed bereikbaar. Als het niet goed ging liet hij meteen een afspraak maken. Hij vertelt precies wat je kunt verwachten en doet uiterst zijn best. Hij maakte een grapje dat hij de beste chirurg van het Haga Ziekenhuis is. Zo heb ik dat ook ervaren, dat was geen grapje. Ik kan dokter van der Meulen niet genoeg bedanken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meulen, H.G.W.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.