Waardering over Mijnsbrugge, G.J.H. van der, Overige kliniek Proctos Kliniek - Bilthoven op 23 augustus 2013

Na twee vervelende ervaringen bij de spoedeisende hulp van Ter Gooi Ziekenhuizen (locatie Hilversum) , waarbij de chirurgen aldaar telkens de verkeerde conclusies trokken en de klachten gewoon niet serieus namen, verwees mijn huisarts mij door naar de Proctos Kliniek te Bilthoven. Ik kon meteen terecht en werd binnen een half uur geholpen. Daarna nog op controle geweest en nu ben ik van alle problemen verlost. Wat een verschil met de SEH te Hilversum! Ik ben geholpen door Dr. Rempe en Dr. Van der Mijnsbrugge.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijnsbrugge, G.J.H. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.