Chirurg Molenaar, C.B.H.

Geslacht
Vrouw
Specialisme
Proctologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Molenaar, C.B.H., Overige kliniek Proctos Kliniek, locatie Bilthoven - Bilthoven op 30 november 2015

Overige aandoeningen

Ik kampte al jaren lang met pijn vanwege chronische fissuur. Diverse behandelingen bij artsen elders gehad waardoor de klachten alleen maar verergde. Uiteindelijk kwam ik bij de Proctos Kliniek terecht en ben behandeld door Dr Deen. Hier heb ik het gevoel gekregen dat er echt nog wel wat aan te doen was en nu, een klein jaar verder is mijn stoelgang niet meer hetgeen waar ik met angst en beven naar toe leef. Mijn huisarts heb ik ook ingelicht en verteld dat patienten met dit soort problemen zeker van deze kliniek moeten horen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Molenaar, C.B.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.