Waardering over Molenaar, C.B.H., Overige kliniek Proctos Kliniek - Bilthoven op 27 juli 2012

9.5

Ik zou dr. Deen aan iedereen aanbevelen die klachten op dit specialistische gebied heeft. Dr. Deen is een zeer kundige proctoloog en ze is erg betrokken en vol aandacht voor haar patienten, ze is erg vriendelijk. Ik vind dit heel uniek in Nederland, vooral op dit gebied. Ik ben in meerdere ziekenhuizen behandeld voor deze klachten, maar ik heb nu pas het gevoel dat ik door een arts word behandeld die kundigheid hierin heeft en dat ik de juiste behandeling krijg, waardoor de klachten verholpen worden. Er zijn nauwelijks goede en betrokken proctologen te vinden in Nederland. Dr. Deen en de Proctoskliniek zijn een aanwinst voor alle patienten met dit soort klachten. Ze heeft bij mij een ingreep gedaan en het is heel goed gedaan door deze specialist. Dr. Deen stelde mij tijdens de behandeling evenals de assistente steeds op mijn gemak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Molenaar, C.B.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.