Waardering over Molenaar, C.B.H., Overige kliniek Proctos Kliniek - Bilthoven op 14 juli 2017

1.0
  • Verstopping

In 2016 heb ik als patient tijdens consult aangegeven dat ik problemen had met het ledigen van mijn ontlasting. Molenaar heeft toen aangenomen dat ik een smalle endeldarm heb en mij doorverwezen naar bekkenbodemfysiotherapie. Nu medio 2017 blijk ik een flinke dikke darm tumor te hebben, die oorzaak is van mijn verstopping en word ik eind augustus geopereerd, Gelukkig ben ik op tijd en nog geen uitzaaiingen in lever en longen geconstateerd. Ik zal Molenaar ook nog tijdens een gesprek melden dat haar analyse destijds foutief was en hoop daarmee toekomstige vergelijkbare gevallen te voorkomen. Mijn advies aan alle proctologische specialisten: bij twijfel direct een coloscopie!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Molenaar, C.B.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.