Waardering over Molenaar, C.B.H., Overige kliniek Proctos Kliniek - Bilthoven op 16 augustus 2013

9.3

Was al ongeveer 30 jaar op zoek naar iemand die mij kon helpen aan anale jeuk. Ben hiervoor naar gynacologen, chirurgen, dermatologen en huisartsen en verdere specialisten geweest. Ben zelfs geopereerd, omdat men dacht dat het aan de sluitspier lag. Omdat ik niet opgaf, ben ik na mijn laatste keer van een normaal ziekenhuisbezoek door de afdeling chirurgie, doorgestuurd naar een kliniek in A'dam. Maar ook deze kliniek, wist niet wat hiermee te doen. Maar zij konden mij wel doorsturen naar deze Proctos kliniek.Uiteraard, moest ik hier mijn verhaal doen en werden er allerlei onderzoeken gedaan (inwendige onderzoeken). Eigenlijk resulteerde dit in de eerste instantie weer tot niets, maar uiteindelijk heeft deze kliniek een zalf voor mij gevonden, die wonderlijk geweldig heeft geholpen. Het blijkt dat dit een zalf is, die niet standaard door huisartsen wordt voorgeschreven. Heel af en toe heb ik nu nog last, gebruik dan even weer een keer de zalf, en kan dan weer een tijdje verder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Molenaar, C.B.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.