Chirurg Molenaar, I.Q.

Man
Specialisme
Oncologie
Er zijn 3 waarderingen Waarderen

Waardering over Molenaar, I.Q., Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 26 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Leverkanker

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

In 2011 en in 2017 is hij ver voorbij het niveau van betrokkenheid dat je redelijkerwijs zou mogen verwachten gegaan om mij toch verder te helpen (waarbij hij heel duidelijk is over de risico's). Ook persoonlijk zeer betrokken bij het wel en wee van mij (en ons gezin). Het is dat ik nu gezond ben, anders zou ik zonder aarzelen weer bij hem op de operatietafel stappen. Toelichting: de vraag "samen bepalen met uw zorgverlener" is eigenlijk niet te beantwoorden; ik kan geen mening vormen over de operatietechnieken. Maar alle second opinions (die hij zelf initieerde) hebben hem wel altijd gelijk gegeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Molenaar, I.Q.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.